.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود. برگزاری نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان
نمایشگاه بهاره در ۱۲ شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: آجیل مخلوط از ۳۰۰ هزار تومان تا ۶۵۰ قیمت گذاری شده است همچنین پسته هم در نمایشگاه‌های بهاره از ۵۷۰ تا ۸۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت آجیل شب عید چقدر است؟
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: آجیل مخلوط از ۳۰۰ هزار تومان تا ۶۵۰ قیمت گذاری شده است همچنین پسته هم در نمایشگاه‌های بهاره از ۵۷۰ تا ۸۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت. بازار محصولات پروتئینی به آرامش می‌رسد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اذعان‌ می‌کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و برنامه‌های اجرا شده، نوسان چندانی در بازار محصولات پروتئینی نخواهیم داشت.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود. در بازار اقلام‌ اساسی پایانی سال چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد اذعان می کنند که با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره سازی مناسب شاهد آرامش و تثبیت قیمت اقلام اساسی خواهیم بود.(ادامه)
لغو نمایشگاه‌های بهاره در مازندران
نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا در مازندران برگزار نمی‌شود.(ادامه)
قیمت آجیل شب عید اعلام شد
رئیس ‌اتحادیه خشکبار و آجیل تهران جزئیات قیمت‌گذاری آجیل شور و چهار مغز برای بازار شب عید را تشریح کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در پی انتشار خبر تحلیلی « اما و اگرهای یک همایش پرهزینه دانشگاه پیام نور مازندران + چند نکته! » در شمال نیوز ، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن شد ..... جوابیه دانشگاه پیام نور مازندران به خبر مندرج در شمال نیوز
شمال نیوز : در پی انتشار خبر تحلیلی « اما و اگرهای یک همایش پرهزینه دانشگاه پیام نور مازندران + چند نکته! » در شمال نیوز ، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن شد .....(ادامه)
مدیرکل تعزیرات :اجرای مرحله نخست طرح نظارتی در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: محدوده زمانی نظارتی طرح ایام نوروز در دو مرحله آغاز می‌شود که مرحله اول طرح از هفتم اسفند تا 29 اسفند امسال و مرحله دوم طرح نظارتی نوروز از یکم تا 16فروردین 1398 ادامه دارد.(ادامه)
برگزاری نمایشگاه‌های بهاره مازندران از ۱۵ اسفند
نمایشگاه‌های فروش بهاره محصولات از ۱۵ الی ۲۵ اسفند در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
رئیس اداه اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در سال 1396  شصت انتخابات صنفی در سطح اتحادیه‌ها در شهرستان‌ها برگزار شد. برگزاری 60 انتخابات صنفی در مازندران
رئیس اداه اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در سال 1396 شصت انتخابات صنفی در سطح اتحادیه‌ها در شهرستان‌ها برگزار شد.(ادامه)
برنامه‌ریزی لازم برای عرضه ماهی در بازار نوروزی
مدیرکل شیلات مازندران گفت: صید ماهی استخوانی در مازندران به بیش از یک‌هزار و 800 تن رسید.(ادامه)
اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز طی دو مرحله در مازندران
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران با تاکید بر اینکه محدوده زمانی نظارتی طرح ایام نوروز در دو مرحله آغاز می‌شود، گفت: مرحله نخست طرح از 15 اسفندماه لغایت 29 اسفند ماه امسال و مرحله دوم طرح نظارتی نوروز از یکم فروردین تا 15 فروردین 1397 ادامه دارد.(ادامه)
برگزاری متعدد نمایشگاه بی‌کیفیت مبل در آمل موجب ورشکستگی دیگر فعالان این حوزه شد.
ورشکستگی تولیدی مبل در آمل به دلیل برگزاری متعدد نمایشگاه
برگزاری متعدد نمایشگاه بی‌کیفیت مبل در آمل موجب ورشکستگی دیگر فعالان این حوزه شد. (ادامه)
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به دستور جدید وزیر کشور گفت: فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوند. فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند، برکنار می‌شوند
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به دستور جدید وزیر کشور گفت: فرماندارانی که در محل خدمت خود سکونت نداشته باشند برکنار می شوند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در مازندران خبر داد. طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در مازندران
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در مازندران خبر داد. (ادامه)
۱۹ نمایشگاه بهاره در مازندران دایر شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۱۹ نمایشگاه بهاره و هزار و ۶۰۰ غرفه فروش فوق العاده در استان دایر شده است.(ادامه)
آخرین خبرها از اسنپ و تپسی از زبان رئیس اتاق اصناف کشور
(ادامه)
آرامش در بازارهای مازندران حاکم است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: آرامش در بازار استان حکمفرماست و با کمبود هیچ قلم کالای پرتقاضای شب عید مواجه نیستیم.(ادامه)
برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی از جمله بهاره یکی از همین مشکلات است. امروز دیگر روند برگزاری این نمایشگاه‌ها به یک کمدی مبتذل تبدیل شده است. هر کسی یک نامه به فلان مقام مسول می‌نویسد نمایشگاه‌های بهاره به نمایش کمدی تبدیل شده است
برگزاری نمایشگاه‌های مناسبتی از جمله بهاره یکی از همین مشکلات است. امروز دیگر روند برگزاری این نمایشگاه‌ها به یک کمدی مبتذل تبدیل شده است. هر کسی یک نامه به فلان مقام مسول می‌نویسد(ادامه)
شمال نیوز : وی با تاکید بر بدنه متدین و دلسوز بازار در برخورد منصفانه با شهروندان افزود : بدنه بازار متدین و منصف است و اگر تعداد اندکی از متخلفین بخواهند چهره بازار را مخدوش کنند قابل تحمل نخواهد بود ..... طرح نظارت بر میادین میوه و تره بار مازندران آغاز شد
شمال نیوز : وی با تاکید بر بدنه متدین و دلسوز بازار در برخورد منصفانه با شهروندان افزود : بدنه بازار متدین و منصف است و اگر تعداد اندکی از متخلفین بخواهند چهره بازار را مخدوش کنند قابل تحمل نخواهد بود .....(ادامه)
۴ نمایشگاه ملی صنایع دستی در مازندران برپا می‌شود
(ادامه)
نمایشگاه های بهاره در مازندران آغازشد
(ادامه)
نمایشگاه فروش بهاره در گلستان گشایش یافت
(ادامه)
شمال نیوز: وی از وجود غرفه های پوشاک، کیف و کفش آجیل و شیرینی، لوازم بهداشتی در نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 6000 متر در 400 غرفه از تولید کنندگان و عرضه کنندگان مازندران و استانهای همجوار برگزار و کلیه کالاها.... آغاز به‌کار نمایشگاه فروش بهاره ساری از ۱۲ اسفند
شمال نیوز: وی از وجود غرفه های پوشاک، کیف و کفش آجیل و شیرینی، لوازم بهداشتی در نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 6000 متر در 400 غرفه از تولید کنندگان و عرضه کنندگان مازندران و استانهای همجوار برگزار و کلیه کالاها....(ادامه)
نمایشگاه فروش بهاره گرگان افتتاح شد
(ادامه)
بازار پوشاک ما در اختیار چین و ترکیه است
(ادامه)
زمان برگزاری نمایشگاه بهاره ساری تعیین شد
(ادامه)
نظارت بر بازار نوشهر شديدتر شود
(ادامه)
نان هم گران می شود
(ادامه)
دومین جلسه کمیسیون تنظیم بازار مازندران با حضور دکتر فلاح استاندار مازندران برگزار شد. آغاز طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان
دومین جلسه کمیسیون تنظیم بازار مازندران با حضور دکتر فلاح استاندار مازندران برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.